wings wouldn't help you
theme

haffalump:

y’all should follow me on twitter xxxxxxxxxx

1:20am / 28.7.14 / 2
Tbh, I find you intellectually intimidating and therefore admirable.

tbh im such a dope

you even follow me on twitter james you should know im the least intellectual person ever but still thank you ❤️

1:06am / 28.7.14 / 3
adorable <3

ASKED BY vassilias

fun fact i won employee of the month at work last month and my manager put that i had an ‘infectious giggle’ on the nomination i don’t think i’ve ever been so simultaneously touched and mortified omg

Write me a TBH (To be Honest), stating an honest fact or thought you feel about me. Or just something honest you wanna say to me. Start the sentence off with “Tbh”.

Describe me in one word.

y’all should follow me on twitter xxxxxxxxxx

banrp:

BUTTERFLIES AND NEEDLES — a real life elite university site set in prague. we just opened today so come down and join the fun! &lt;3

St George’s, Prague: set against the bitter nostalgia of the suburbs, separated from the city by acres of grounds and abandoned estates. This time of year, the university smells of orange peels and rotten pocket flasks, of clinging summer skins and nerves like rust. This time of year, it’s all gold paper leaves, cigarettes and stiff tweed elbows. Evenings crawl in on their hands and knees, smelling like harvest, smelling like something ripe and wicked. Joints flit from mouth to mouth and the laughter is weightless, punctuated with the lofty voices of St George’s most beloved elite, sighing a chorus of Darling andDearest and Dollface - a pause, a grin - You ready to fuck shit up? 

banrp:

BUTTERFLIES AND NEEDLES — a real life elite university site set in prague. we just opened today so come down and join the fun! <3

St George’s, Prague: set against the bitter nostalgia of the suburbs, separated from the city by acres of grounds and abandoned estates. This time of year, the university smells of orange peels and rotten pocket flasks, of clinging summer skins and nerves like rust. This time of year, it’s all gold paper leaves, cigarettes and stiff tweed elbows. Evenings crawl in on their hands and knees, smelling like harvest, smelling like something ripe and wicked. Joints flit from mouth to mouth and the laughter is weightless, punctuated with the lofty voices of St George’s most beloved elite, sighing a chorus of Darling andDearest and Dollface - a pause, a grin - You ready to fuck shit up? 

visual-poetry:

by victoria siemer

[via]

Here are the broken plates
mending inside of us, healing soft and pliant, bending like the necks of swans,
forgetting that they are glass.
Maybe we can forget, too, 

– CAITLYN SIEHL, “DRIFT” (VIA ALONESOMES)

4:14am / 27.7.14 / 7
whoa shit you write so beautifully like sometimes i think that your prose/poetry is actually tangible and very very real so idk what the point of this message is but i just wanted to tell you that your poetry is gorgeous and i love it

ASKED BY Anonymous

anon can you come over here so i can kiss you tbh this made me so so warm and happy bc i have been in a real low place about my writing lately tbh so this just made my day omg <33333 sending cuddles and kisses your way cutie :*

burtoo:

Went to the ocean yesterday in the rain. 

bonhivers:

i’ll always love you ‘cause we grew up together and you helped make me who i am. i just wanted you to know there will be a piece of you in me always, and i’m grateful for that. whatever someone you become, and wherever you are in the world, i’m sending you love. you’re my friend to the end.

— her (2013)

shrinemaidens:

MYTHIC POETRY series:

No: you’ll still mumble in a corner a crust of truth, to men and gods disgusting. [“Cassandra” — Robinson Jeffers]